Úvod » Často kladené otázky

Často kladené otázky

Všeobecné otázky:  

  • Aké sú  ceny prepravy na Slovensko?   

Cena prepravy závisí od zvolenej formy prepravy, váhy objednaného tovaru a ceny Vašej objednávky. Pri objednávke nad 45€ je doprava poštou zdarma. Ceny dopravy podľa váhy nájdetev druhom kroku nákupného košíka.

  • Za ako dlho dostanem tovar?   

Po obdržaní objednávky Vás bude náš pracovník mailom informovať o dostupnosti tovaru a termíne jeho expedovania.

Pri zadaní objednávky do 12:00 hod expedujeme tovar v ten istý deň, pokiaľ je skladom. Pri výbere dopravy prostredníctvom Slovenskej pošty môžete očakávať doručenie tovaru na Vašu poštu v priebehu 3-4 dní. Pri doprave prostredníctvom kuriérskej služby očakávajte tovar nasledujúci deň. Odporúčame Vám uviesť ako dodaciu adresu miesto, kde je niekto po celý deň, kto môže prevziať a zaplatiť zásielku (napr. do zamestnania, a pod.) ako aj správny mobilný kontakt, aby Vás kuriér vedel kontaktovať.

  • Čo mám robiť, keď je zásielka poškodená?   

Tovar zasielaný prostredníctvom kuriérskej spoločnosti je v plnej výške poistený. Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo je porušená originálna páska NUMA.sk, spíšte s kuriérom protokol o poškodení a bezodkladne nás informujte.
 

Otázky ohľadom foriem úhrady:  

  • Platba na dobierku:       

Za tovar zaplatíte kuriérovi, alebo na pošte až pri prevzatí zásielky

  • Platba prevodom:       

Pri tejto voľbe Vám po prijatí Vašej objednávky zašleme mailom proforma faktúru. Ako variabilný symbol uveďte číslo proforma faktúry. Po prijatí Vašej platby na náš účet vedený v Tatrabanke, č.ú.: 2621136073/1100 Vám tovar odošleme Vami zvoleným spôsobom.

  • Platba kartou cez internet:       

Tovar uhradíte Vašou platobnou kartou cez službu CardPay na zabezpečenej stránke Tatrabanky

  • manu2